Com es poden generar dinàmiques i lideratges positius
La convivència positiva a l’aula es basteix dia rere dia, tot establint relacions sanes entre els membres de la classe. Podem contribuir ...
Mirades d´infants, mirades de futur
La fábrica de las emociones
Per què no mirem les festes com una fàbrica d’emocions i n’aprofitem el potencial per contribuir a desenvolupar compet&egrav...
Formar y sentirse equipo
El sentit de pertinença és una de les motivacions bàsiques de l’ésser humà que ens ha portat, des de l’...
Per què no arrenquen les mates a primària?
Malgrat que algunes proves objectives sembla que indiquen una certa millora, les matemàtiques segueixen sent un veritable obstacle per al...
Mirem el barri des de la geometria
Aquesta experiència s'emmarca dins dels tallers que s'organitzen a primària a l'escola La Llacuna del Poblenou. El que exposem és una ...
Experiència inclusiva a l’àrea d’educació física com a element pedagògic d’igualtat i cohesi...
La inclusió se centra a evitar i a eliminar la marginació i l'exclusió explícites, tot intentant obtenir un rendiment òptim de les p...
Familia, escuela y altas capacidades