Un projecte d’escola i comunitat camperola altoandina del Perú
Al Perú, un país habitat per desenes de cultures indígenes, és important treballar des de l’escola l’enfocamen...
Iniciando nuevos caminos…
Espectáculos-cultura: El poder de la magia
Una proposta per millorar l’ortografia espanyola a través de la programació neurolingüístic...
Aquest article recull les evidències obtingudes i l’anàlisi posterior en l’aplicació del mètode de programaci&...
“Això no és llegir, mestre!”
La lectura té múltiples aspectes. Apropiar-se de les estratègies que permeten interpretar un gràfic, aprendre les normes d...
Recomanacions BBM
Aprendre x PARTICIPAR x Aprendre
En l'actual moment de canvis profunds i d'una certa fragilitat de les institucions educadores tradicionals --des de la família fins a l'...
Les famílies a l’escola: això no toca? Espais familiars d’implicació.
La participació de les famílies a l'escola no solament toca, sinó que és imprescindible per mantenir la coherència entre els valors ...