Pors a l’aula de plàstica?
Docent i alumnes de l’assignatura d’Educació Visual i Plàstica a Primària dialoguen a través dels informes sob...
Rufino Ferreras: «L’art i el joc són espais de llibertat»
Rufino Ferreras és historiador i pedagog, però el que fa que la seva tasca sigui interessant és que és el responsable actu...
“D’ahir i d’avui”, un projecte d’escola, interdisciplinari, intergeneracional i d’aprenentatge s...
En una societat com la nostra, caracteritzada per una pèrdua de valors socials i una manca de comunicació intergeneracional, és n...
Tallers de sensacions a l’aula 0-1.
El cervell infantil creix i es desenvolupa en la mesura que explora amb els sentits. Per això, l'objectiu dels tallers de sensacions és...
Miradas. Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Web
El potencial educatiu de la performance
Els projectes de coeducació i la XAJI a secundària
La XAJI (Xarxa Activa de Joves per la Igualtat) és una eina molt eficaç perquè l’alumnat treballi en la prevenció de...
L’art com a eina transversal a l’escola
L’article focalitza l’atenció en la defensa de l’educació artística com a eina transversal de treball i de rece...