Mediación socioeducativa desde una perspectiva intercultural
Cuando contemplamos la pluralidad cultural como un problemaobjeto , diferencia los diferentes. Una "escuela de calidad" que no sea al mis...
Claus i compromisos per a una bona dinamització d'equips de centre
Claus i compromisos per a una bona dinamització d’equips de centre Marta González de Eiris La direcció d’un centre no é...
Millorem les nostres capacitats de gestió emocional?
No hi ha emocions «bones» i emocions «dolentes», ja que totes tenen una funció: ens avisen d’alguna cosa i ens pr...
Avaluar és millorar, no classificar
La otra vida de las palabras: Entrevista a Juan Mata
Espais de joc
Un ambient tranquil, ric en possibilitats; un espai d’exploració que afavoreix l’acció espontània dels infants, aix&i...
Urbanismo sostenible en educación plástica y visual: ¿Cómo salvar la ciudad?
Què fa un bon líder escolar? Claus per a un lideratge escolar efectiu i distribuït
Què fa un bon líder escolar? Claus per a un lideratge escolar efectiu i distribuït José Luis Parejo Llanos, Andrea Giráldez-H...