“Neds” (Non-Educated Delinquent)
La recomendación de… Toni Solano
Toni Solano Director del IES Bovalar de Castellón de la Plana repasolengua@gmail.com ¿CÓMO APRENDEMOS? RUIZ MARTÍN, H. Barcelona. ...
Aprender a cooperar en línea: herramienta para la inclusión
Aprender a cooperar en línea: herramienta para la inclusión José Ramón Lago Martínez, Mila Naranjo Llanos, Anna Oliveras Rovi...
Afavorir la comunicació i el llenguatge i detectar dificultats
L’escola bressol detecta precoçment dificultats de llenguatge i intenta abordar-les facilitant recursos comunicatius i posant l’inf...
Kamishibai, una vieja manera de explicar cuentos
Cambios en la organización del centro para atender mejor a la diversidad
ContextoCaracterísticas del barrioSe trata de una población del cinturón de una gran ciudad (de unos 37.000 habitantes), con fuerte cr...
Crear vincles de connexió entre l’escola i l’aula hospitalària
Problemes comuns de l’expressió oral (0-6 anys). Dificultats més habituals
Dels 0 als 6 anys els infants que interactuen amb un entorn prou estimulant assoleixen fites lingüístiques tan complexes com la fonologia...