LOMCE, participación y democracia, ¿algo nuevo?
Experiències de col·laboració entre l’escola i la universitat
En aquest article, hi presentem el projecte de treball «Mira Miró», desenvolupat amb els infants de 5 anys del CEIP Virgen de Bel&e...
Los juegos modificados y las modificaciones según el alumnado en el modelo comprensivo
El modelo de enseñanza para la comprensión de los juegos deportivos (Bunker, Thorpe y Almond, 1986) propone iniciar la enseñanza con s...
EN LÍNE@: ¿La coeducación se hace como es debido?
Contenido del producto 288061
Tania Viñas, estudiante de magisterio. Soñar, creer, ver
Els projectes a la comunitat d´aprenentatge Cruz Blanca
L’experiència que presentem planteja el treball per projectes al segon cicle d’educació infantil, dut a terme dintre d&rsquo...
El modelo comprensivo de enseñanza deportiva
Teaching Games for Understanding,Origen y características del modelo comprensivoEn Inglaterra, entre 1970 y 1980 -explica Thorpe (1992, ...