LOMCE, participació i democràcia, alguna cosa nova?
La LOMCE és una proposta legislativa que incideix poc en l’estructura geneneral de participació dels centres heretada de les norma...
¿Árboles o portátiles?
La transición en España: los años setenta
IntroducciónCurricularmente corresponde tratar el tema de la historia contemporánea al curso de 6.º de educación primaria. Nuestra pr...
Eider Garde: «El papel de las educadoras infantiles no es el de dar instrucciones, sino el de aco...
¿Cómo te definirías? Me considero una persona muy curiosa, creativa, entusiasta, trabajadora y comprometida con lo que creo. ¿Qu&#...
Per arrodonir: Neourociència, neuroeducació
Tània Viña, estudiant de magisteri. Somiar, creure, veure
Recordeu què somiàvem quan érem a la facultat? Recordeu amb quina força desitjàvem canviar el món des de l&r...
Material per l’alumnat: Aprenem llengua mentre experimentem
Programació i educació lenta