Discurs, ideologia i educació
Saber construir i interpretar, amb criteri i encert, els discursos que sorgeixen durant les nostres activitats socials i culturals demana...
Xavier López: «Vam començar per saber qui som, per escoltar-nos»
L’escola Octavio Paz, situada al barri de Navas de Barcelona, és un d’aquells llocs on una recupera de sobte l’esperanç...
Educació física emocional
Mitjançant aquesta proposta didàctica, pretenem donar una idea general del que seria una educació física emocional. Intent...
Estrategias para fomentar un clima motivacional óptimo en el contenido de carrera de larga durac...
Correr es un contenido habitual en las clases de educación física escolar (EF). Posiblemente sea uno de los contenidos más frecuentes ...
“Un docent afecta emocionalment l’infant” Boris Cyrulnik
La resiliència s'ha definit com la capacitat per resisitir i refer-se davant les situacions traumàtiques. Capacitat que, com diu Cyruln...
El currículum LOE d’educació infantil. Quines novetats aporta?
En aquest article, s'hi analitza el nou currículum d'educació infantil publicat a la Llei Orgànica d'educació actual, contrastant-lo ...
La lectura en veu alta: porta d’entrada de la literatura a l’escola
Elisabet Clapés Bot, Maria de Mar Piera Martorell, Victòria Bertran Corredor La lectura en veu alta per part del mestre obre la porta a d...
Ètica de la comunicació