Claves para la convivencia intercultural en educación infantil
Andrea Khalfaoui La participación de las familias, las interacciones entre iguales y las expectativas de máximos son fundamentales para f...
Las Sinsombrero
Es pot anomenar encertadament escola democràtica la que no té en compte el paper de les dones en la història i en la cultura? El ...
I ara què? Per on començo?
Després d’hores d’estudi, de lectures, de treballs compartits, de seminaris, de quedar-me emmirallada escoltant ponències......
Gestió positiva del conflicte
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
La coeducación en la educación física en el siglo XXI: reflexiones y acciones
La voluntad de coeducar de todos los profesionales de la educación física (EF) es claramente manifiesta: ¿quién no quiere una EF inte...
Barcelona ciutat educadora. Dotze anys del Projecte Educatiu de Ciutat
En aquest article, s'hi explica què és el Projecte Educatiu de Ciutat de Barcelona, s'hi exposa quins n'han estat els antecedents, quin...
Els espais familiars dintre de les escoles.
Mantenir una relació oberta i fluida amb les mares i els pares és possible mercès a dues coses: d'una banda, la il·lusió i les ganes...
Cassà de la Selva: va de llibres