Intersección entre la educación musical y la educación socioemocional
Revisitando las relaciones entre educación musical y soft skills
Entrevista a Antoni Zabala: «Fòrum és troncal per a Graó, des del principi»
Antoni Zabala i Vidiella, president de l’Institut de Recursos i Investigació per a la Formació, entitat que sota la marca Gra&oacu...
Entrevista a Jordi Jubany, expert en competència digital i educació
En aquest article entrevistem Jordi Jubany, docent, antropòleg i assessor en competència digital en diferents nivells del sistema educat...
Història del Fòrum Europeu d´Administradors de l´Educació (FEAE) de l´Estat espanyol. Una p...
Ja han passat trenta anys des que vaig tenir coneixement, d’una manera una mica peculiar, de l’existència d’una organitzaci&o...
Els deures escolars: tradició o necessitat?
Què entenem per deures escolars? Cal fer-ne? Amb quines finalitats assignem els deures a l’escola? En quin moment és més id...
Uns retalls de la història de la revista
Aquestes línies pretenen transmetre, sobretot, els meus records del temps en què vaig formar part del Consell de redacció de la n...
La vinculació del centre educatiu amb les famílies i amb l’alumnat major d’edat
En aquest recull presentem un ventall de realitats existents als centres educatius pel que fa a les relacions amb les famílies o amb l’al...