Tecnologies i formació del professorat, una visió crítica
La formació TIC ha d’estar basada en la invisibilitat de la tecnologia, en el disseny i en la posada en pràctica d’experi&eg...
Jocs cooperatius
L’inici de curs sempre és un bon moment per portar a terme intervencions que ajudin a cohesionar els grups. Malgrat que la majoria d&rsqu...
La diferenciació entre el jo i el no-jo.
Atès que la vivència del propi cos representa les arrels de l'ésser humà, a la nostra escola hem encetat, a l'etapa d'un a dos anys, ...
La inclusión de niños y jóvenes “vulnerabilizados”: un reto para el profesorado
Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món
Qüestionar les matemàtiques per qüestionar el món Marianna Bosch Casabò El que es proposa en aquest article com a principi pe...
Compartim la història i les emocions
El Punt de Lectura Desenvolupament Personal i Social, de Rosa Sensat, el formem persones del món educatiu que seleccionem llibres i que e...
La Tira
Scienglish o la desaparició de les fronteres curriculars a l’aula
En aquest article, hi presentem una experiència innovadora i inclusiva en un institut. El desplegament curricular es basa en cinc àmbits...