Els camins per anar a l’escola
Les seqüències didàctiques en el marc del PERMSEA segueixen sempre una mateixa estructura. Salvant petites variacions, constitueixe...
Linda Hargreaves: «Hay que dar tiempo a las criaturas para pensar»
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
La inclusió de nens i joves “vulnerabilitzats”: un repte per al professorat
La pedagogia de projectes en un cas aplicat: l´Escola Andorrana
L’Escola Andorrana ha portat a terme l’aplicació de la pedagogia de projectes. Per fer-ho, ha definit una estructura curricular i u...
La educación a tiempo completo
Existeix algun tipus de jornada escolar que s’adapti millor a les necessitats educatives i socials d’avui? L’article proposa superar...
Llegat pedagògic: vides a l’escola de Riachuelo
GUIXdos, núm. 161: Mostres de bèsties i monstres.
La proposta didàctica que aquí es presenta té com a objectiu donar a conèixer als mestres i a les mestres fonts d'informació i d'est...
La competència digital docent
La competència digital docent Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo ht...