Del huevo a la mariposa
Una experiència d’ensenyament-aprenentatge de l’anglès des de la dramatització a l’escola rura...
L'adquisició de la llengua materna es produeix escoltant una gran quantitat de llenguatge ric i variat en situacions de comunicació amb...
Bibliotecas escolares en España: realidad y ficción
Gramática de la fantasíaSí, ésa sería la fábula que podríamos relatar con ese binomio fantástico; una historia maravillosa en su ...
L’art com a vehicle per treballar les emocions
Aquest projecte té com a objectiu principal treballar el sentit de pertinença de grup i les emocions a través de diferents ...
Alumnos competentes requieren contextos grupales ricos
Guia de recursos bàsics.
La idea d'aquest article, tal com em va ser sol·licitat per la revista, no és la de presentar un llarg i exhaustiu catàleg de material...
Qué tiempo hará mañana
Innovar a primària (6-12): Montessori?
Innovar a primària (6-12): Montessori? Daniel Cañigueral Viñals La paraula Montessori és molt coneguda i a cadascú li evoca d...