Reflexions breus per a la intervenció educativa: oposició a l’escola i perspectiva sociològica...
Les famílies a l’escola: això no toca? Espais familiars d’implicació.
La participació de les famílies a l'escola no solament toca, sinó que és imprescindible per mantenir la coherència entre els valors ...
L’avaluació, motor de l’aprenentatge?
Les comunitats d’aprenentatge.
L'objectiu d'aquesta mesa era debatre experiències de comunitats d'aprenentatge per tal de valorar-ne la viabilitat en una cultura educa...
La tira
Relació i comunicació entre els agents educatius i l’escola en el territori.
La reflexió sobre el treball des de la proximitat, el treball cooperatiu entre els agents educatius i l'escola en un espai concret, l'el...
Identitat, autoconcepte i autoestima
La identitat d’una persona és determinada per les característiques amb les quals se sent definida. Molts dels trets que conformen ...
Les escoles de nova creació: generadores de noves cultures.
A les IX Jornades, hi vàrem debatre tres aspectes característics del treball a les escoles de nova creació: l'acollida, la participaci...