Romper el tabú de la lentitud
slow food, slow citiesCarl Honoré (C.H.): Sin duda. Aprender es una cuestión de ritmo y timing. Los niños necesitan encontrar retos ac...
Escola Octavio Paz: si es vol, es pot
Us presentem un exemple de transformació pedagògica d’una escola pública que ha volgut actualitzar la seva manera d’e...
Por una pedagogía del caracol
Ha llegado el momento de decir: "¡basta de correr!". Nuestra escuela, reflejando las tendencias de gran parte de la sociedad humana, est...
Milena en qüestió
Vivencia tranquila del tiempo
En la Escola dels Encants un aspecto que desde el principio ha atraído parte de nuestra atención ha sido cómo gestionar el tiempo, aju...
Cent anys després de l’afusellament del pedagog Ferrer i Guàrdia.
Ja han passat cent anys de la mort de Francesc Ferrer i Guàrdia. L'article fa referència a la petjada que ha deixat en el món educatiu...
Construir la història del barri des de l’aula
Construir la història del barri des de l’aula Jorge Fernàndez Gonzàlez Lluny dels continguts tradicionals basats en reis, soldats...
A què ens referim quan parlem de qualitat?