«El gust per la lectura»: una proposta de dinamització lectora.
En aquest article, hi exposem les característiques principals del programa ½El gust per la lectura+: objectius, trajectòria, configura...
Cultura maker com a model d´aprenentatge servei
Una aula maker és un espai de creació en el qual l’alumnat disposa dels recursos i de l’equipament necessaris per realitzar ...
Educación informal: Laboratorio de certezas
El repte cultural i educatiu de la sostenibilitat
El repte cultural i educatiu de la sostenibilitat Una pedagogia cultural crítica a partir de l’Agenda 2030 Gemma Carbó Ribugent Les pa...
Escola activa
Romper el tabú de la lentitud
slow food, slow citiesCarl Honoré (C.H.): Sin duda. Aprender es una cuestión de ritmo y timing. Los niños necesitan encontrar retos ac...
Escola Octavio Paz: si es vol, es pot
Us presentem un exemple de transformació pedagògica d’una escola pública que ha volgut actualitzar la seva manera d’e...
Por una pedagogía del caracol
Ha llegado el momento de decir: "¡basta de correr!". Nuestra escuela, reflejando las tendencias de gran parte de la sociedad humana, est...