El clima a l´escola: gestió de les emocions. Respostes saludables
Per afrontar els nous reptes, sabem que hi ha accions que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vist...
Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Acollir: compartir significats i implicar
L’acollida és un procés necessari per conèixer la cultura d’una escola, té incidència en la identificac...
El contacte físic en l’educació
Una de les necessitats bàsiques de l’ésser humà és la necessitat de pertinença, de saber que pertanyem a un g...
Escriure i aprendre a escriure a primària
Aprendre a escriure és aprendre a usar la llengua escrita en una gran diversitat de situacions. Ensenyar a escriure serà, doncs, ajudar...
Noves possibilitats amb la realitat augmentada
Starclass és un projecte integral ludificat realitzat al CEIP Ciudad de Badajoz que persegueix l’objectiu de motivar i millorar la compet...
Un procés compartit.
Quan, a la nostra escola, hi comença la tasca d'elaborar el Projecte Curricular de Centre (PCC), som conscients que el procés que encet...
Teresa Punta: «Les dones mestres som bombes de llavors»
Ha estat mestra, directora d’escoles i supervisora de la província de Chubut, l’Argentina. A llarg d’anys de feina ha anat co...