Educar fuera del aula
Cuestión de prioridades
El 31,2% del alumnado abandona la enseñanza obligatoria sin obtener el título (datos del 2008). Seguramente hay muchos factores tras el...
Educación lenta: con frecuencia, menos es más
¿Educación lenta?, os preguntaréis. ¡Si todo va deprisa hoy día! ¿Por qué es necesaria esta mirada?Las palabras hablan a menudo de...
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
Pixton: el còmic com a recurs a l’àmbit educatiu
El còmic pot ser un recurs fantàstic per adquirir competències clau diferents, en especial la competència en comunicaci&oa...
Jocs de festa: Circuits
Els jocs de festa es poden dur a terme en situacions diverses, però són força indicats per jugar-hi aquells dies en què es...
Treballem les emocions a l’escola
L'escola és el lloc idoni per treballar les emocions i els sentiments. Allí, els alumnes i les alumnes hi passen la majoria de les hore...
Escuelas promotoras de salud y cambio social