Tenir drets
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Formació intercentres en competències bàsiques
El nou currículum per competències implica elements de complexitat en la posada en pràctica a les aules. L’article ens pres...
El passaport lector
El passaport lector és un document personal i intransferible que acompanyarà els nostres infants a construir el seu propi camí le...
Escoles promotores de Salut i canvi social: una experiència a Perú
L’educació per a la salut té un paper extraordinari en el desenvolupament íntegre dels nens i nenes, ja que el que aprengui...
El semàfor: una tècnica per regular la ira
La senzilla tècnica de dibuixar un semàfor i de dotar cada color d’un missatge emocional ajuda a regular de manera apropiada la ir...
“El escritor”
La presència de les famílies a l’escola
A partir de l’article de Jordi Collet, «Famílies: estrangeres en un país anomenat escola», reproduïm algunes de l...
Embranzida de futur. Fem camí cap al canvi!
Aquest temps de confinament obligat també ha representat una oportunitat de reflexió pedagògica a la ZER L’Oliver. Han esta...