Aprender, disfrutar, todos juntos por proyectos
Trabajar por proyectos que surgen del interés de los niños hace que éstos conecten los aprendizajes nuevos con lo que ya saben, y a la...
Confiproyecto. Aprender del confinamiento para hacer proyectos personalizados
La proposta didàctica que presentem mostra el plantejament de la tasca per projectes que es va dur a terme a l’Escola La Mitjana, de Llei...
Ajudar a escriure per escriure’s
L’escriptura d’un text reflexiu és un procés que pot ser molt enriquidor. L’acompanyament d’aquest, també...
Material para el alumnado: “Agricultura ecológica, ¡de temporada y proximidad!”
A l’escola, és possible una educació lenta?
Com dèiem a la presentació d'aquest monogràfic, els dubtes, els debats i les reflexions que s'han produït a l'entorn de la proposta s...
La televisión y los niños
Todas las instituciones europeas, desde las propiamente comunitarias hasta las estatales, conceden una importancia de primer orden a la a...
Autorregulación en 1.º de primaria
En aquest article s’hi presenta una experiència d’autoregulació de l’aprenentatge amb alumnat de primer de primà...
L’avaluació: de la reflexió a la pràctica vivencial