Claves para la convivencia intercultural en educación infantil
Andrea Khalfaoui La participación de las familias, las interacciones entre iguales y las expectativas de máximos son fundamentales para f...
Las Sinsombrero
Es pot anomenar encertadament escola democràtica la que no té en compte el paper de les dones en la història i en la cultura? El ...
La coeducación en la educación física en el siglo XXI: reflexiones y acciones
La voluntad de coeducar de todos los profesionales de la educación física (EF) es claramente manifiesta: ¿quién no quiere una EF inte...
Els espais familiars dintre de les escoles.
Mantenir una relació oberta i fluida amb les mares i els pares és possible mercès a dues coses: d'una banda, la il·lusió i les ganes...
Cassà de la Selva: va de llibres
Lectura, educació literària i ètica democràtica
Explorar les estretes relacions entre ètica i literatura és un repte que afecta tant l’educació literària com la con...
Condicionantes de la educación física en el proceso de enseñanza-aprendizaje
Una de las principales diferencias entre la materia de educación física y el resto de las que completan el currículo se ve representad...
Infants que conviuen amb persones malaltes cròniques.
En aquest article, s'hi reflexiona sobre l'impacte psicològic que poden exercir les malalties cròniques en els infants que conviuen amb...