Aprenentatges emergents de tres experiències de gestió escolar en pandèmia
Presentem en aquest Bloc el resultat d’un procés de reflexió col·lectiva de tres direccions de centre, després de gaireb...
L’ús de mòbils a l’institut
Hem de permetre els mòbils a l’aula, limitar-ne l’ús o prohibir-los? En un exercici de reflexió, alumnat i professora...
Desplaçar el centre
Al present article s’hi relata, en un to obertament personal, la transformació del concepte mateix d’educació literàr...
Hábitos físico-deportivos, apoyo de iguales y expediente académico en adolescentes
El oficio del historiador en el aula
El oficio del historiador en el aula Memoria de la Transición y COVID-19 Ricard Rosich Argelich Centre d’Investigacions Film-Història ...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
L’avaluació dels aprenentatges competencials
En aquest curs 2018-2019 ha entrat en vigor a Catalunya l’ordre d’avaluació que té la finalitat de comprovar el grau de cons...
Utopies i distopies a l’ensenyament literari
A partir de textos escrits per estudiants de la carrera de Lletres en una universitat argentina, en el present article s’hi analitza l’ev...