Niños jugando a «juegos de niñas»
Tota preocupada, la Isabel ha comentat a la mestra: «No hem fet mai distincions entre els nostres dos fills, un nen i una nena, a l’hora ...
En els grups de mares, hi compartim l’experiència de fer de mare
En els grups de mares i lactants, he anat observant com cada dona necessita poder construir un discurs propi que læajudi a poder pair to...
Construcción de la identidad docente: ser tutor
El primer objetivo consiste en elaborar la propia identidad profesional. Y aquí aparecen los primeros problemas, porque hay profesores q...
Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
Entorns digitals a les classes de llengua
En aquest article es reflexiona sobre la relació entre els canvis tecnològics --generadors d’escenaris digitals nous-- i el canvi ...
¿Por qué son necesarios los espacios de acompañamiento?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
Pistes per a l’avaluació: Avaluació de tot el procés en el treball amb l’ordinador.
A l'escola, realitzàvem un seguiment, al llarg de tot el curs (procés), del treball amb les noves tecnologies. Per tant, es tractava d'...
Hacia dónde va la formación permanente en América Latina
Las tendencias y los desafíosLa impresión general que dejan los estudios, investigaciones e informes que hemos examinado a lo largo de ...