¿Por qué son necesarios los espacios de acompañamiento?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
Pistes per a l’avaluació: Avaluació de tot el procés en el treball amb l’ordinador.
A l'escola, realitzàvem un seguiment, al llarg de tot el curs (procés), del treball amb les noves tecnologies. Per tant, es tractava d'...
Hacia dónde va la formación permanente en América Latina
Las tendencias y los desafíosLa impresión general que dejan los estudios, investigaciones e informes que hemos examinado a lo largo de ...
Gaudir de la vida. No correm tant!
Gaudir de la vida. No correm tant! Repensem la nostra relació amb el temps Sembla que no hi hagi altra manera de viure que anar tot el di...
Transformació del pati amb perspectiva de gènere
L’escola Jaume Salvatella participa en el projecte Empatitzem, promogut per l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet amb la col·lab...
El disseny de materials didàctics
Les propostes del llibre de text depenen de les intencions i de les concepcions educatives del govern i dels autors, mentre que el paper ...
Abriendo puertas al uso auténtico del inglés
En aquest article, s’hi presenta una proposta d’introducció de l’anglès a l’educació infantil que vol ser...
L’ordinador, un recurs més en educació infantil.
Si, des de petits, treballem detingudament els processos amb les noves tecnologies, les criatures de l'aula de cinc a sis anys acabaran u...