RPG Maker. Practiquem la llengua estrangera a través de videojocs
RPG Maker. Practiquem la llengua estrangera a través de videojocs L’ensenyament de llengües estrangeres sempre és un repte per al...
Fragilitats i fortaleses de l’escola
En una societat complexa, l’educació en general i l’escola en particular presenten una doble fragilitat. Atrapada entre disputes id...
Projectant el primer sector
El present article mostra un projecte realitzat a tercer d’ESO durant el curs 2016-2017 a l’institut d’ensenyament secundari de Mung...
Niños jugando a «juegos de niñas»
Tota preocupada, la Isabel ha comentat a la mestra: «No hem fet mai distincions entre els nostres dos fills, un nen i una nena, a l’hora ...
En els grups de mares, hi compartim l’experiència de fer de mare
En els grups de mares i lactants, he anat observant com cada dona necessita poder construir un discurs propi que læajudi a poder pair to...
Construcción de la identidad docente: ser tutor
El primer objetivo consiste en elaborar la propia identidad profesional. Y aquí aparecen los primeros problemas, porque hay profesores q...
Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
Entorns digitals a les classes de llengua
En aquest article es reflexiona sobre la relació entre els canvis tecnològics --generadors d’escenaris digitals nous-- i el canvi ...