Recursos per a l’aula: Leoteca: nou espai de foment de la lectura
La Leoteca és una xarxa social per a infants d’entre 6 i 12 anys, professorat i pares, on es poden compartir lectures amb una comunitat l...
Música i educació emocional
L'educació emocional té com a objectiu desenvolupar competències emocionals (consciència i regulació emocional, tolerància a la fru...
Los portafolios digitales en la clase de historia
e-portafolio Bases teóricasLos portafolios son productos elaborados por el alumnado (en formato digital o en papel) en los que, mediante...
¿Escribir y leer en educación infantil? Modelo de comunicación a las familias
Una de las piedras angulares de nuestro trabajo en el ciclo es la invitación a la participación de las familias en continuas actividade...
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint Sabem que hi ha coses que funcionen, vol...
Material per a l’alumnat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Materials a examen: ¿Cómo nos vemos? ¿Cómo nos ven?
A continuació es valora el recurs educatiu obert (REO) "¿Cómo nos vemos? ¿Cómo nos ven?", que forma part del projec...
Fidel Revilla, membre d’Acción Educativa. Apostar per la infància per tenir un futur millor
Fa més de trenta-cinc anys que treballa a Acción Educativa, un projecte en què creu fermament i al qual ha dedicat una gran part de la...