¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia?
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Este trabajo desc...
Relacions entre la família i l´escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables
Relacions entre la família i l’escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem ...
La comunicació a l’escola de 0-3 anys.
En aquest article, hi volem exposar com treballem l'aspecte de la comunicació amb el grup de grans (de dos a tres anys) a l'escola infan...
Il·lusió que ve i que se´n va
Il·lusió que ve i que se’n va Sincerament, no sempre havia tingut clar que em volgués dedicar a l’educació, però ...
“Aquest nen no para ni un moment!” Com es pot detectar un possible trastorn per dèficit d’atenci...
«El meu nen no para ni un moment, contesta malament i no m'obeeix, això porta problemes a casa i amb la seva germana. Només vol parlar...
Material per a l’alumnat: Un entrepà de piràmide
FRATO’09.
Com anell al dit