Taules de programació: I ara què faig? Taller d'acompanyament emocional
Taules de programació de la proposta didàctica A continuació es presenta la programació de la unitat didàctica «I ara qu...
L´ensenyant és necessari per aprendre?
De vegades, l’alumnat reconeix que aprèn més fora de les aules. El centre es distancia del seu interès i, alhora, troba mes...
El lideratge pedagògic (distribuït). Exemple de fitxa general d’un projecte: «Aprenentatge coo...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
La talpeta que volia saber qui li havia fet allò al cap HOLZWARTH, W.; ERLBRUCH, W. (il·l.) Pontevedra. Kalandraka, 2020 La talpeta inten...
Transformar la secundària en català
El lideratge pedagògic (distribuït). Exemple de cronograma dels programes del curs 2019-2020. C...
Sostenibilitat dels projectes i dels equips. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu. Sab...
I ara què faig? Tallers d'acompanyament emocional
I, ara, què faig? Tallers d’acompanyament emocional Glòria Iniesta Guirao Al llarg del nostre dia a dia experimentem moltes emocions d...