La “profesionalización” del alumnado en el aula para un aprendizaje significativo
La convivencia en la LOMLOE
Juan de Vicente Abad IES Miguel Catalán. Coslada (Madrid) La LOMLOE aporta un cambio significativo en su mirada sobre el currículo y los ...
CoSpaces_Edu, el poder dels videojocs al servei de la història
CoSpaces_Edu, el poder dels videojocs al servei de la història La integració d’experiències immersives en l’educació t...
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia?
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Este trabajo desc...
El plaer en l’aprenentatge: una visió des de la neurociència
El plaer és un aspecte clau en el procés d’aprenentatge. A nivell de circuits neuronals i de neurotransmissors, la dopamina es rel...
Artefactes, enginys i altres andròmines
A la nostra societat, la sobreabundància de productes genera deixalles de tota mena. Això fa girar la mirada envers expressions art&iacu...
Libros. Encuentros. Webs
LLegeix-li el conte. No li expliquis
Al Mikel, sempre li ha agradat llegir. Llegeix el seu llibre electrònic i en paper, llegeix les notícies i els rètols de les conv...