Leer para reconocernos
Eso sabido, pero que es bueno recordarEstamos programados biológicamente para hablar, para leer, para escribir, pero es necesario que no...
Jordi Ibáñez. El aprendizaje servicio de unos Jóvenes por el Barrio
Una reflexión obligada sobre la EBAU a partir de la LOMLOE
The Great Recess Framework (GRF-OT): una eina per avaluar els recessos escolars des d’una perspec...
Aquest article que ens arriba des d’Oregon (EUA) presenta el Great Recess Framework, fruit d’un projecte col·laboratiu entre Playwo...
Els tresors de l’Aina
La nostra proposta sorgeix de la necessitat de crear entorns d’aprenentatge respectuosos amb l’infant tot vinculant la cognició i l...
El demà es fa ara
Quan tindrem una administració que no es dediqui a burocratitzar la tasca educativa i que confiï en el bon criteri dels professionals?...
The spirit of ´45, defensa del modelo social europeo
The spirit of ’45 no és només un brillant documental històric; també constitueix una reflexió crítica ...
El valor de la igualdad: el reto de la coeducación
El tema de la igualtat i de la coeducació ofereix un camp de bones pràctiques en filosofia, que permet a l’autora desenvolupar al ...