La historia de Iberoamérica en los currículos escolares
Llegir a la parada de l’autobús
L'escola és l'espai on es fa l'aprenentatge de la lectura. Els infants el realitzen a un ritme diferent, perquè hi intervé el grau de ...
El modelo ludotécnico en primaria mediante jabalinas autoconstruidas
El modelo ludotécnico en primaria mediante jabalinas autoconstruidas Manuel Cañas Encinas Juan Carlos Manrique Arribas Universidad de Val...
L´alumnat amb «problemes de conducta»
Aquest article ens vol fer reflexionar sobre les experiències i les situacions que vivim diàriament a l’escola relacionades amb el...
Cansats de la paraula utopia
Quan es comencen moviments de transformació en l’àmbit educatiu, sovint són titllats d’utòpics. L’immobi...
Entrevista a Noemí Beneito: «Els bebès necessiten moments de relació intensa i moments de sep...
Noemí Beneito és llicenciada en Psicomotricitat i gaudeix d’una àmplia experiència en formació d’estudi...
Notas sobre la enseñanza de la historia en Iberoamérica
A qui li toca seguir el conte?
Aquest article té l'origen en una experiència realitzada al llarg del curs 2003-2004 en formació de coordinadors d'aules d'informátic...