L´escola compromesa amb el món. I tu què fas?
Quins han de ser els valors de referència quan eduquem en un context de diversitats, de vegades aparentment excloents entre elles, i de p...
Reflexiono per comprendre, comprendre’m i fer comprendre
Els textos reflexius són escrits en què el destinatari és el propi autor. A l’escola Riera de Ribes constitueixen una eina ...
Cicles formatius de grau superior en educació infantil
La superació del mòdul de formació pràctica en centres de treball del CFGS d’educació infantil dóna co...
Enseñanza de la historia y construcción de identidades culturales en centros escolares iberoame...
Ser fill únic, ser filla única
La Montse està preocupada. Està pendent del seu fill de vuit anys i de les dificultats d'aprenentatge que pateix. Fins aquí tot normal...
Conviure i compartir la iniciació esportiva
El present article sintetitza una experiència pionera i innovadora en inclusió en la pràctica d’activitats d’iniciaci...
Juanma García Bezón: «Les persones adultes són les que més necessiten el clown»
Juan Manuel García Bezón, Juanma, tal com ell mateix puntualitza entre rialles només començar la conversa, és mestr...
Un projecte d’art en blanc i negre
El desenvolupament del projecte que presentem va tenir lloc durant el darrer trimestre d’un curs escolar a l’escola infantil Luisa Fernan...