Módulos tutoriales SOR. Una herramienta para fomentar la autonomía y autoregulación del alumnado
Cuidémonos para cuidar
Cuidémonos para cuidar Equipo Cuidem-nos De todo lo que podemos hacer para cuidar de uno mismo, de nuestro cuerpo, de nuestra voz y de nu...
Connectar amb l´alumnat sent docent interina
Com a docent interina d’educació física que canvia de centre cada any, la meva dificultat principal és adaptar-me a l&rsquo...
La trampa de la innovació pedagògica
En aquest article d'opinió, Alicia Nimo reflexiona sobre la necessitat d'abordar la innovació des d'una intensa formació i u...
Humor
Estil o model de direcció: auctoritas enfront de potestas
En aquest article d'opinió, Antonio Ortiz es refereix a la distinció entre l'"auctoritas" i la "potestas" a l'hora d'escollir un estil o...
Inclusió en hora punta
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
La gestió de les condicions d’equitat al centre
Sovint, quan plantegem diferents aspectes de la gestió del centre, ens fixem principalment en aquells que es refereixen a la millora dels...