Notícies d’interès
De PISA a PISA: valoracions dels resultats del 2012
Bibliografia recomanada: Sobre pedagogia sistèmica
Vivència tranquil·la del temps.
Aquest article ens convida a fer una reflexió sobre els temps que vivim a l'escola, atenent-ne la relativitat i com n'és de diferent l'...
Normes útils, normes bones… Hi ha normes i normes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
«Fa molt i molt de temps…»
Sessió de filosofia en un grup de segon de primària format per deu nens i onze nenes de 7 i 8 anys al CEIP Ruperto Chapí, de Vill...
Comunicació de l’avaluació utilitzant el portafolis
Lluny de ser un procés adreçat a qualificar l’alumnat o a establir classificacions, entenem l’avaluació com un factor...
«Iatà», «nena cau», «nen aigua», «no té». Hem de corregir la parla infantil?
En aquest article d'opinió, Beatriz Ituero i Marta Casla es pregunten si hem de corregir els errors de la parla i...