Aprenentatge per simulació
L’aprenentatge per simulació (APS) és una metodologia que hem treballat a les nostres aules. El punt de partida és la resol...
Pistes per a l’avaluació: Normes, límits, regulacions…, interrogants per a la reflexió....
Les normes, els límits, les regulacions... que fem funcionar, són pertinents, justes i assumibles?, potencien el progrés, les relacion...
La biblioteca de l’escola, un espai viu
En el món educatiu actual, un dels objectius prioritaris que es pretenen aconseguir és millorar la comprensió lectora de l’...
Amb les famílies: Fer de pares i mares.
RadioPérez: Ones per a la convivència en una experiència de ràdio escolar
RadioPérez: ones per a la convivència en una experiència de ràdio escolar Benjamín Menéndez Martínez S’hi des...
León Tolstói y la escuela de Yásnaia Poliana
León Tolstói y la escuela de Yásnaia Poliana La inseparable dialéctica educativa entre teoría y práctica Tolstói en...
El fet educatiu quotidià i el silenci de l´experiència
L’emergència de l’experiència i l’emparaulament realitzat per les dones i els homes que, dia rere dia, narren i conten...
Recursos per a la pràctica: Com fer-ho?
El plantejament adequat de les pautes, les normes i els límits, en l'educació d'un infant i d'un grup, requereix, des de les primeres e...