666. Petits canvis
En el present article, s’hi relata l’experiència d’una colla de professores. L’autor, assessor de formació, juga...
Entrar i sortir puntualment.
La impuntualitat en els horaris genera situacions semblants a les nostres escoles. Si analitzem els motius d'aquest malestar, veiem que t...
Els deures escolars
La CEAPA recull, des de fa temps, les queixes dels pares i mares sobre els problemes i tensions que aporten els deures escolars a casa. H...
Per arrodonir: Posem límits?
Transformarte: Te quiero en colores
Transformarte, te quiero en colores Mayalen Piqueras Calero El projecte que presentem neix del desig d’unificar la consciència ecològi...
Hacia el residuo cero
Hacia el residuo cero El mejor residuo es el que no se produce Todas las iniciativas destinadas a reducir residuos contribuyen a hacer fr...
Aprenentatge per simulació
L’aprenentatge per simulació (APS) és una metodologia que hem treballat a les nostres aules. El punt de partida és la resol...
Pistes per a l’avaluació: Normes, límits, regulacions…, interrogants per a la reflexió....
Les normes, els límits, les regulacions... que fem funcionar, són pertinents, justes i assumibles?, potencien el progrés, les relacion...