Aprenent història a partir de l´escola
Les paraules que podreu llegir al principi del text il·lustren com un alumne de l’escola Baixeras explica la seva experiència d&rs...
Experiència
Quan d’algú s’afirma que té experiència es vol dir que és un gat vell, que d’allò ja en sap molt,...
La visualització, una bona estratègia per a l’aprenentatge
Diferents activitats d’aula mostren bones pràctiques que preparen el cos i la ment per a l’aprenentatge. Saber col·locar el ...
¿Interfieren las familias en los procesos de la escuela?
Dialogar i conviure per créixer
Sovint, perdem el sentit del que fem a l’aula. En aquest article, hi volem defensar la necessitat de fonamentar la vida quotidiana a clas...
Evaluación del aprendizaje socioemocional y artístico
La participació de la comunitat educativa per eliminar la violència
La participació de la comunitat educativa per eliminar la violència Luis Tapia Martín, Paloma Castro Villén El CRA de Lozoyuela &#...
La història a primària. Complexitat i reptes de futur
Els dissenys curriculars successius han minoritzat la història a primària. Aquesta situació contrasta amb una efervescènci...