La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (2a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis nous i formes de relació que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
Les famílies a l´aula des d´una perspectiva sistèmica
La història i el context familiar en el qual es desenvolupa cada infant condicionen la possibilitat, o no, d’aprendre a l’aula. Cal...
Para redondear.
Alerta, mosquits!
Alerta mosquits ! El canvi climàtic augmenta el risc de transmissió de malalties greus Som part del problema, però també som part ...
Lev Tolstoi i l´escola de Iàsnaia Poliana
Lev Tolstoi i l’escola de Iàsnaia Poliana La inseparable dialèctica educativa entre teoria i pràctica Tolstoi a l’Escola de...
Inclou la convivència
Inclou la convivència Esmeralda Llorca Valmaña Partint de la premissa que l’escola inclusiva és la que té cura de la conviv&...
Transformar una escola de medi social desfavorit
Fa sis anys, a partir d’una convocatòria del Govern Basc, vaig entrar a treballar a la comunitat d’aprenentatge d’una escola ...
VegaEduca: habitar el territori, defensar el patrimoni agrari
Fa vuit anys, va néixer a Granada el projecte VegaEduca, amb la intenció de sensibilitzar vers el respecte pel territori que habitem, qu...