Recursos per a la pràctica: A conversar se n´aprèn conversant…
A conversar se n’aprèn conversant… Igual que a caminar, a escriure, a pensar, a calcular, a construir... A conversar se n’apr&#...
MILENA EN CUESTIÓN
Contenido del producto 292010
«De mayor quiero ser…». La argumentación oral (y escrita) paso a paso
«De mayor quiero ser...». La argumentación oral (y escrita) paso a paso Montserrat Vilà Santasusana, Joana Medina Mayol El art...
Educació científica inclusiva
Llibres per a mestres Superior: El retorno del racismo científico SAINI, A. Madrid. Círculo de Tiza, 2019 Aquest llibre explora les conne...
El/la docent compromès/esa amb la justícia social
El/la docent compromès/esa amb la justícia social Nina Hidalgo, F. Javier Murillo L’educació és una eina fonamental per legi...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Educant l’alegria. De què parlem?
L’alegria és un dels motors del desenvolupament de l’infant i constitueix un garant de la seva autoregulació emocional. Educ...