Com entenem el treball per projectes a l’etapa d’infantil?
Metàfora de l’orquestra. Respostes saludables
A la recerca de les pautes DUA (disseny universal per a l’aprenentatge)
No es pot parlar d’educació inclusiva al segle xxi sense parlar de disseny universal per a l’aprenentatge, un marc que optimitza l&...
Recursos per a la pràctica: Tirallongues de paraules, embarbussaments, cançons i contes curts
La utilització de tirallongues de paraules, embarbussaments, cançons i contes curts que conviden a repetir-los constantment exerceixen ...
Comisiones mixtas de familias y maestros y maestras en la escuela Els Encants
Comisiones mixtas de familias y maestros y maestras en la escuela Els Encants En este texto mostraremos cómo se organiza la escuela de El...
MEAC: enriquint el territori pedagògicament
MEAC: enriquint el territori pedagògicament Equip del MEAC* El Moviment Educatiu de l’Alt Camp (MEAC) neix per incrementar i incentivar l...
Sis qüestions sobre la lectura i l´escriptura al cicle inicial
En aquest article es reflexiona sobre l’enfocament de la lectura i l’escriptura al cicle inicial a partir de sis qüestions prà...
Amb les famílies: L’estil comunicatiu amb famílies
L'estil de comunicació que utilitzem amb les famílies és determinant en les relacions que hi establim. Entre totes les vies de contact...