La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
La transferibilidad de las evidencias a la práctica educativa Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de...
Gemma Sebares-Valle, arqueòloga i divulgadora: «Ensenyar com es podia ensenyar història era tot u...
Una autodefinició: Entusiasta, enamorada de l’arqueologia i la història i addicta als reptes. Un lema de vida: Els canvis també s...
No saber o no saber res
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Els materials i la màgia de les barreges.
L'objectiu de l'activitat que presentem aquí és que els infants, a partir de conèixer les propietats dels diferents materials, sàpigu...
La autoestima como nexo de grupo
Hi havia una vegada… Llops, sentits i papallones
Hi havia una vegada... Llops, sentits i papallones M. Àngels Trimiño Moreno Quan la planificació permet recollir l’espontaneï...
La recomanació de…
Carlos Lomas Catedràtic d’educació secundària a l’IES Número 1 de Gijón. lomascarlos@gmail.com LA LENGUA DE LAS M...
Rastreando per la Red… Utopedia #5 y #6