No saber o no saber res
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Formació de professionals compromesos, creatius, reflexius i versàtils.
El caràcter eminentment dinàmic de la realitat socioeducativa ùen estreta relació amb els trets i els processos també dinàmics dels...
Èxit i fracàs escolar, una qüestió identitària?
És un fet que hi ha comunitats que presenten més problemàtiques i dificultats a l'escola; però quin és l'origen d'a...
Justícia climàtica?
Els més perjudicats són els qui menys culpa hi tenen Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replant...
Teresa Punta: «Les dones mestres som bombes de llavors»
Ha estat mestra, directora d’escoles i supervisora de la província de Chubut, l’Argentina. A llarg d’anys de feina ha anat co...
Nou curs: responsabilitat social, lideratge i compromís
araArt, transformar a través de les arts
Lluís Vallvé Cordomí araArt és un programa d’ínnovació educativa del Departament d’Educació que promou ...
Què fem quan arriben infants amb febre a l’escola?
Quan arriba una criatura amb febre a l'escola, jo em pregunto: ½Quanta febre té?+, ½Què han fet o que fan el seu pare i la seva mare ...