Personas mayores voluntarias en las aulas de 5 años
Impulsar la participaciónEl aprendizaje dialógico (Jaussi, 2008) nos sirve a las comunidades de aprendizaje para definir y fomentar la ...
ENCUENTROSCONVOCATORIAS
ENCUENTROS El cine como recurso educativo 2023 28 de enero y 4 y 11 de febrero de 2023 El Área de Educación del Museo del Prado genera u...
L'evidència en la pràctica: Significativitat i funcionalitat. Benvinguts a la ràdio dels Encan...
L'evidència a la pràctica Benvinguts a la ràdio dels Encants L’ambient de ràdio és un espai d’aprenentatge en què to...
¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales?
¿Por qué preguntarse si la escuela, y la escuela pública, son esenciales? Joan Domènech Francesch Maestro Quizás alguien cuan...
Material complementario. Tablas de programación: Confiproyecto. Aprender del confinamiento para ...
La proposta didàctica que presentem mostra el plantejament de la tasca per projectes que es va dur a terme a l’Escola La Mitjana, de Llei...
Quan el gel es fon
El que passa a l’Àrtic no es queda a l’Àrtic Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el...
L´Institut escola Trinitat Nova, el repte d´acollir
L’Institut Escola Trinitat Nova, el repte d’acollir En aquest article compartim la manera com plantegem l’acollida de les famíl...
Avaluació: teoria i pràctica
Erika Silva Fernández Al llarg d’un bon període de temps, un petit equip format per docents diversos hem elaborat un document de car&#...