Dinamització de l’espai ecopedagògic del centre
Els rituals, actes carregats de simbolisme
Els rituals ens ajuden a prendre consciència d’on som, del lloc que ocupem, i també ens serveixen per tancar i obrir etapes. L’a...
Problemes comuns de l´expressió oral (0-6 anys). Dificultats més habituals
Pistes per a l’avaluació.
Quan sentim a parlar de læautoavaluació no pensem en educació infantil. Això potser passa perquè aquesta manera dæavaluar ha estat ...
Decret de mínims en educació infantil: una proposta desaprofitada
Decret de mínims en educació infantil: una proposta desaprofitada AADD En aquest article s’analitza la recent proposta de mínims ...
Ni sura ni s’enfonsa
És possible iniciar el model de forces a l’educació primària? Francisco José Castillo Hernández, María Rut Jim...
Afavorir l´expressió oral espontània
L’aventura d’aterrar a l’aprenentatge de la lectoescriptura.
Els nostres infants tenen accés als diferents gèneres i tipologies textuals i possiblement en desconeixen la utilitat. Fent el projecte...