Milena en qüestió
El poder de l’evocació en l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Instar amb freqüència l’alumnat a completar tasques que requereixin l’evocació, és ...
Pilar Grau Vendrell: «Aquesta situació de pandèmia ens ha mostrat que les ràtios actuals d´a...
Ja hem passat l’estiu i les circumstàncies actuals continuen sent tan desconcertants com abans. Ara tot gira entorn de l’excepciona...
El fet de compartir «sap» millor!
L’estructura del seguiment de l’alumnat ens permet recollir, analitzar i valorar el procés de cada escolar i ens facilita elaborar ...
Avaluar les habilitats emocionals a secundària
Ir a la escuela en Gaza.
La esencialidad de la renaturalización de la educación
La esencialidad de la renaturalización de la educación Escuela Bosque de Rubió (Barcelona) Escuela Bosque de La Garrotxa (Girona) Escue...
GALIA, proyecto de aplicaciones móviles con una residencia de gente mayor
GALIA, proyecto de aplicaciones móviles con una residencia de gente mayor La escuela Lavínia, de Barcelona, ha incorporado dentro de su p...