El ordenador, un recurso más en educación infantil
En el curso 1999-2000 me incorporé a una escuela infantil de la Comunidad de Madrid en Torrelodones, El Tomillar, donde ya llevaban trab...
L'estela de… Célestin i Elise Freinet. Compartim: Racó digital. Llibres
L’ESTELA DE... CÉLESTIN I ÉLISE FREINET Célestin i Élise Freinet Com es va convertir Célestin Freinet (1896-1966), un m...
La veu de les famílies en l’acció tutorial
La veu de les famílies en l’acció tutorial Aportacions de les famílies per a la millora de l’acció tutorial Cristina A...
A vueltas con el control de esfínteres en 3-6 años
Blanca Isabel Rivero Carrera, Amaya Cavada Calleja Los cuidados y las atenciones que como docentes ofrezcamos en la conquista del control...
Milena en qüestió
El poder de l’evocació en l’aprenentatge
Consigna de l’evidència Instar amb freqüència l’alumnat a completar tasques que requereixin l’evocació, és ...
Pilar Grau Vendrell: «Aquesta situació de pandèmia ens ha mostrat que les ràtios actuals d´a...
Ja hem passat l’estiu i les circumstàncies actuals continuen sent tan desconcertants com abans. Ara tot gira entorn de l’excepciona...
El fet de compartir «sap» millor!
L’estructura del seguiment de l’alumnat ens permet recollir, analitzar i valorar el procés de cada escolar i ens facilita elaborar ...