Dolors Ferrer i Lupe Arasa, coordinadores del Projecte Apel·les: «Volem aportar el nostre bagat...
Van arribar a la jubilació fa uns quants anys, però no han deixat mai de sentir-se mestres. Per això, la Dolors Ferrer i la Lupe ...
Renaturalitzar l’escola per humanitzar la infància
Escola-família. Cultura compartida
Tractant de comunicació i relació entre família i escola, busquem la manera de crear ponts i formes organitzatives per tal d&rsqu...
Les possibilitats
A l’aula de sisè es parla de les coses que són possibles i de les que són impossibles. En posem exemples que anem escrivint...
La flexibilitat a l’entrada i a la sortida
En aquest article d'opinió, Cristina Llinares reflexiona sobre la necessitat de polítiques que possibiliten una conciliació ...
Entrevista al Dr. Rafel Bisquerra Alzina
Taller de arte pictórico con perspectiva de género
Con motivo de la proximidad del 8 de marzo y la celebración del Día Internacional de la Mujer, y dado que en nuestra escuela la coeduca...
Llibres: La formación del psicomotricista PPA
LLIBRES La formación del psicomotricista PPA®: Su formación personal por la vía corporal y emocional AUCOUTURIER, B. Barcelona. Gr...