I ara què faig? Tallers d'acompanyament emocional
I, ara, què faig? Tallers d’acompanyament emocional Glòria Iniesta Guirao Al llarg del nostre dia a dia experimentem moltes emocions d...
Tarab: introducción a la música en el 1.er ciclo de infantil
M.a Carmen Rufete López Tarab significa ‘éxtasis producido por la música’ y es ese el sentido de todo este trabajo. Se trat...
Direcció i gestió del centre des d’un enfocament emocional
La meva escola és un museu amb història, de ciència i tecnologiaEl projecte educatiu i museístic El Puçol: el museu a l’aula
La tornada a les aules, quelcom més que un retrobament
Victòria Alemany: «L’expressió corporal transforma l’alumnat com si es tractés de màgia»
Victòria Alemany considerava fonamental poder-se moure lliurement per aconseguir desenvolupar-se, tant des del punt de vista professional...
Escriure sense por. Instruccions per a escriptors valents
Aconseguir que els infants escriguin bé requereix hores de pràctica i inversió d’energies, sí!, però els esfo...
Els deures escolars: tradició o necessitat?
Què entenem per deures escolars? Cal fer-ne? Amb quines finalitats assignem els deures a l’escola? En quin moment és més id...