Podem superar la segregació vocacional?
És fonamental dissenyar i implementar programes d’orientació acadèmica i professional als centres docents, però que ...
Creant confiança amb les famílies des del primer dia
La família és bàsica per als infants i l’escola constitueix l’altre gran puntal per a ells. Consegüentment, és im...
Aprender a aprender usando las TIC en el aula de ciencias
La materia ciencias para el mundo contemporáneo (CMC) de 1.º de bachillerato se introduce por primera vez, a partir de la LOE, en el cu...
L’impacte de la crisi en la infància
En territori amic: El llenguatge de l’espai a l’entrevista
La manera com se situen en l’espai les persones que participen en una entrevista dona informació no verbal sobre la relació que s&...
Milena en qüestió
araArt. Transformar a través de las artes
Presentación del Programa araArt Olga Adroher Boter, Montserrat Payés Marín La escuela catalana ha tenido siempre una rica experiencia ...
Un proyecto de arte en blanco y negro