La interacció i el diàleg per a una educació infantil de qualitat
Existeixen evidències sòlides que les interaccions socials són a la base del desenvolupament humà. Però no totes le...
Taules de programació: I ara què faig? Taller d'acompanyament emocional
Taules de programació de la proposta didàctica A continuació es presenta la programació de la unitat didàctica «I ara qu...
Cuando tú y yo se convierte en tú, el móvil y yo
Una madre me contó en una ocasión una conversación que tuvo con su hijo de tres años. Llegaban a casa, después de hacer la co...
Planificant serendipitats!
Les reunions que ens cuiden. Respostes saludables
L´ensenyant és necessari per aprendre?
De vegades, l’alumnat reconeix que aprèn més fora de les aules. El centre es distancia del seu interès i, alhora, troba mes...
El repte de començar a ser docent en els temps actuals
A continuació s'exposa la visió d'una estudiant que ha acabat el grau universitari d'Educació Infantil en la situació actu...
Quins són els ingredients imprescindibles per indagar a l’aula?
En aquest article presentem les fases indispensables per dur a terme la indagació a l’aula. Per fer-ho desgranem les activitats d’u...